Ads

ေၾကာ္ျငာ

Wednesday, June 26, 2013

Posted by ဆူးေအမီ on 10:57 PM in | No comments
ရန္ကုန္ျမစ္ျဖတ္ ဒလတံတား ေတာင္ကိုရီးယား ေဆာက္ေပးမည္ဟု သေဘာတူ

၂၇.၆.၂၀၁၃၊ ၾကာသပေတးေန႔

ျမန္မာ-ေတာင္ကိုရီးယား ခ်စ္ၾကည္ေရး တံတားကို ရန္ကုန္ျမစ္ျဖတ္၍ တည္ေဆာက္ေပး ရန္ သေဘာတူညီလိုက္ၿပီဟု ေတာင္ကိုရီးယား သတင္း ဌာနက ထုတ္ျပန္လိုက္သည္။

ေတာင္ကိုရီးယား ဒုတိယ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ Mr.Hyun Oh Scok ၏ ဇြန္လ ၂ဝ ရက္ေန႔ ျမန္မာျပည္ ခရီးစဥ္အၿပီး ၄င္းတို႔က ေဖာ္ျပ လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။
ျမန္မာအစိုးရႏွင့္ ေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြးအၿပီး ထိုကဲ့သို႔ သေဘာတူ ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း တံတား တစ္ဖက္ျခမ္းတြင္ ေတာင္ကိုရီးယားက စက္မႈ ဇုန္ တစ္ခုကို ေဖာ္ေဆာင္ႏိုင္ဖုိ႔လည္း ျမန္မာ အစိုးရကို ဆက္လက္ တိုက္တြန္းမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သတင္းဌာနကေဖာ္ျပထားခဲ့သည္။

ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက ရန္ ကုန္-ဒလတံတား ျဖစ္ေျမာက္ႏို င္စြမ္းကို စတင္ ေလ့လာေနၿပီျဖစ္ၿပီး ငါးလတာၾကာမည္ဟု သတင္း ထုတ္ျ ပန္ေပးခဲ့သည္။၁၉၉၆ ခုႏွစ္ပိုင္းကတည္းက ေဆာ္ဒီႏွင့္ ျမန္မာပူးေပါင္း၍ ဒလ-ပန္းဆိုးတန္းတံတား ထိုးမည္ဟု သတင္းမ်ား ထြက္ေပၚခဲ့သည့္ နည္းတူ ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ကလည္း ေျမေအာက္ဥမင္ ေဖာက္မည္၊ ႀကိဳးတံတားထိုးမည္ဟု ပုဂၢလိက မီဒီယာမ်ားတြင္တာဝန္ရွိသူတို႔၏ေျပာၾကား ခ်က္မ်ားျဖင့္ ေဖာ္ျပခဲ့ၾကသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႏွင့္ မိုင္ ၄ဝ ကြာေဝးသည့္ ဧရာဝတီတိုင္း ေဒးဒရဲၿမိဳ႕မွ ရန္ကုန္ သို႔ ႏွစ္ ရက္ျခားတစ္ေခါက္ ကုန္ေရာင္း၊ ကုန္ဝယ္လာ ေရာက္ေနသူ ဦးစိုးျမင့္က ”ျမစ္ကူးတဲ့ အခ်ိန္ တိုင္း စဥ္းစားတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔ တံတားမထိုး ႏိုင္ရတာလဲလို႔ အေျဖမထြက္ဘူး”ဟု ေျပာ သည္။ဒလဘက္ ကမ္းမွ ရန္ကုန္သို႔ ဇက္ သေဘၤာႏွင့္ သမၺန္တို႔ျဖင့္ ေန႔စဥ္ လူငါးေသာင္း နီးပါးခန္႔ ျဖတ္သန္းေနၾကသည္။

ေတာင္ကိုရီးယား သတင္းဌာနႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနတို႔က ဒလ-ပန္း ဆိုးတန္း တံတားထိုးသြားဖို႔ ရွိေၾကာင္းသာ ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုခဲ့ၾက ၿပီး လုပ္ငန္းစတင္ ေဆာင္ရြက္မည့္အခ်ိန္ကိုမူ မေျပာဆိုခဲ့ေပ။လက္ရွိ တံတားေနရာကို ဒလ ဗိုလ္မင္း ေရာင္လမ္းႏွင့္ ျပည္လမ္း ခ်ိတ္ဆက္ဖို႔ လ်ာ ထားသည္ဟု သိရွိရသည္။

မင္းသုေအာင္
Popular Myanmar News Journal


ျမန္မာ-ေတာင္ကိုရီးယား ခ်စ္ၾကည္ေရး တံတားကို ရန္ကုန္ျမစ္ျဖတ္၍ တည္ေဆာက္ေပး ရန္ သေဘာတူညီလိုက္ၿပီဟု ေတာင္ကိုရီးယား သတင္း ဌာနက ထုတ္ျပန္လိုက္သည္။
ေတာင္ကိုရီးယား ဒုတိယ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ Mr.Hyun Oh Scok ၏ ဇြန္လ ၂ဝ ရက္ေန႔ ျမန္မာျပည္ ခရီးစဥ္အၿပီး ၄င္းတို႔က ေဖာ္ျပ လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။
ျမန္မာအစိုးရႏွင့္ ေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြးအၿပီး ထိုကဲ့သို႔ သေဘာတူ ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း တံတား တစ္ဖက္ျခမ္းတြင္ ေတာင္ကိုရီးယားက စက္မႈ ဇုန္ တစ္ခုကို ေဖာ္ေဆာင္ႏိုင္ဖုိ႔လည္း ျမန္မာ အစိုးရကို ဆက္လက္ တိုက္တြန္းမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သတင္းဌာနကေဖာ္ျပထားခဲ့သည္။

ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက ရန္ ကုန္-ဒလတံတား ျဖစ္ေျမာက္ႏို င္စြမ္းကို စတင္ ေလ့လာေနၿပီျဖစ္ၿပီး ငါးလတာၾကာမည္ဟု သတင္း ထုတ္ျ ပန္ေပးခဲ့သည္။၁၉၉၆ ခုႏွစ္ပိုင္းကတည္းက ေဆာ္ဒီႏွင့္ ျမန္မာပူးေပါင္း၍ ဒလ-ပန္းဆိုးတန္းတံတား ထိုးမည္ဟု သတင္းမ်ား ထြက္ေပၚခဲ့သည့္ နည္းတူ ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ကလည္း ေျမေအာက္ဥမင္ ေဖာက္မည္၊ ႀကိဳးတံတားထိုးမည္ဟု ပုဂၢလိက မီဒီယာမ်ားတြင္တာဝန္ရွိသူတို႔၏ေ
ျပာၾကား ခ်က္မ်ားျဖင့္ ေဖာ္ျပခဲ့ၾကသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႏွင့္ မိုင္ ၄ဝ ကြာေဝးသည့္ ဧရာဝတီတိုင္း ေဒးဒရဲၿမိဳ႕မွ ရန္ကုန္ သို႔ ႏွစ္ ရက္ျခားတစ္ေခါက္ ကုန္ေရာင္း၊ ကုန္ဝယ္လာ ေရာက္ေနသူ ဦးစိုးျမင့္က ”ျမစ္ကူးတဲ့ အခ်ိန္ တိုင္း စဥ္းစားတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔ တံတားမထိုး ႏိုင္ရတာလဲလို႔ အေျဖမထြက္ဘူး”ဟု ေျပာ သည္။ဒလဘက္ ကမ္းမွ ရန္ကုန္သို႔ ဇက္ သေဘၤာႏွင့္ သမၺန္တို႔ျဖင့္ ေန႔စဥ္ လူငါးေသာင္း နီးပါးခန္႔ ျဖတ္သန္းေနၾကသည္။


ေတာင္ကိုရီးယား သတင္းဌာနႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနတို႔က ဒလ-ပန္း ဆိုးတန္း တံတားထိုးသြားဖို႔ ရွိေၾကာင္းသာ ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုခဲ့ၾက ၿပီး လုပ္ငန္းစတင္ ေဆာင္ရြက္မည့္အခ်ိန္ကိုမူ မေျပာဆိုခဲ့ေပ။လက္ရွိ တံတားေနရာကို ဒလ ဗိုလ္မင္း ေရာင္လမ္းႏွင့္ ျပည္လမ္း ခ်ိတ္ဆက္ဖို႔ လ်ာ ထားသည္ဟု သိရွိရသည္။


မင္းသုေအာင္
Popular Myanmar News Journal

0 comments:

Search Our Site