Ads

ေၾကာ္ျငာ

Monday, June 24, 2013

ယဥ္ေက်းဖြယ္ရာေအာင္ “ဇာတ္သိမ္းခန္း”လို႔ ေခါင္းစဥ္တပ္လိုက္တာပါ။ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ သားငယ္တို႔ နားလည္ဖို႔နဲ႔ မီးငယ္တို႔ အသိၾကြယ္ဖို႔ စာအုပ္ေတြထဲမွာလည္း သည္ေဝါဟာရကိုပဲ ေရလဲ သံုးခဲ့ပါတယ္။

သိုးေဆာင္းဘာသာစကားမွာေတာ့ orgasm [ေအာဂက္ဇင္း(မ္)]ရယ္လို႔ ေခၚပါတယ္။ အဲဒါကို ျမန္မာစာအဖြဲ႕က ထုတ္ေဝတဲ့ အဂၤလိပ္-ျမန္မာအဘိဓာန္မွာေတာ့ “ကိုယ္လက္ႏွီးေႏွာရာတြင္ စိတ္အလႈပ္ရွားဆံုး၊ အတက္ၾကြဆံုး ကာလ”ရယ္လို႔ ဖြယ္ရာစြာ ဖြင့္ဆိုေပးထားပါတယ္။ မူရင္းအနက္အတိုင္းလည္း ဒက္ခနဲ လွမ္းျမင္ႏိုင္တဲ့ ဖြင့္ဆိုခ်က္ပါ။ သို႔ေသာ္ ေတာ္ေတာ္ ရွည္ရွည္လ်ားလ်ား ေျပာမွ ဇာတ္ရည္လည္ႏိုင္တာမို႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း “ဇာတ္သိမ္းခန္း”ရယ္လို႔ပဲ အလြယ္ ေျပာၾကည့္လိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။

အဂၤလိပ္-ျမန္မာ အဘိဓာန္မွာ ဖြင့္ဆိုထားတဲ့အတိုင္း ကိုယ္လက္ႏွီးေႏွာမႈရဲ႕ စိတ္အလႈပ္ရွားဆံုး၊ အတက္ၾကြဆံုး ကာလျဖစ္ေလတဲ့အတြက္ လူအေတာ္မ်ားမ်ားက သည္ဇာတ္သိမ္းခန္းကိုသာ အႏၲိမ ရည္မွန္းခ်က္တစ္ရပ္အျဖစ္ ကိုင္စြဲ ထားတတ္ၾကပါတယ္။ သို႔ေပမယ့္ သည္အေတြ႕အၾကံဳကို ရဖို႔အတြက္ပဲ အလြန္အကြ်ံ အေလးထားလိုက္တဲ့အခါ တစ္ဖက္သားအေပၚ မစာနာ မေထာက္ထားမိသလိုလည္း ျဖစ္ကုန္ရတတ္တာကို အိမ္ေထာင္ရွင္ေတြ သတိခ်ပ္သင့္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။

သည္လိုပါ။ ဘယ္လမ္းက သြားသြား ကိုယ့္အတြက္ ပန္းတိုင္ေရာက္ရင္ ၿပီးတာပဲလို႔ ေအာက္ေမ့ၿပီး ကိုယ့္ေဇာနဲ႔ကိုယ္ ကိုယ့္ေျခလွမ္းအတိုင္း ဖိေလွ်ာက္ေနတဲ့အခါ ကိုယ္နဲ႔အတူ သြားတဲ့ ခရီးေဖာ္က ကိုယ့္ေျခလွမ္းကို အမီလိုက္ႏိုင္ရဲ႕လား၊ သူ ေမာေနသလား၊ ေရငတ္ေနသလားဆိုတာေတြကို မငဲ့အားေအာင္ ျဖစ္ကုန္တဲ့ သေဘာမ်ိဳးပါပဲ။ အမွန္ေတာ့ ခ်စ္လမ္းခရီးကို သြားၾကတဲ့အခါမွာ ႏွစ္ေယာက္အတူ အေပးအယူမွ်မွာ သာယာ ၾကည္ႏူးစရာ ေကာင္းေနတတ္တာမ်ိဳးပါ။
တစ္ေယာက္က ေျခလွမ္း က်ဲက်ဲ သြက္သြက္၊ ေနာက္တစ္ေယာက္က ေျခလွမ္း မွန္မွန္၊ ေအးေအးေဆးေဆးဆိုရင္ ႏွစ္ေယာက္စလံုးအတြက္ စိတ္ အေႏွာင့္အယွက္က မဆိုစေလာက္ေလးမွသည္ အႀကီးအက်ယ္အထိ ျဖစ္သြားရတတ္ပါတယ္။

ေရွ႕ပိုင္းမွာ ေဆြးေႏြးတင္ျပခဲ့တဲ့အတိုင္း အိမ္ေထာင္ေရးမွာ အဲလို အေပး  အယူ မမွ်တာေတြ မ်ားလြန္းမက မ်ားလာတဲ့အခါ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ျဖစ္လာရတတ္သလို အေတာ္ႀကီးကို မြန္းက်ပ္လာရႏိုင္တာကို အိမ္ေထာင္ရွင္တိုင္း သတိထားသင့္တယ္။ ခင္ပြန္းသည္က တစ္ေနကုန္ လူတကာကို ဆူပူေမာင္းမဲေနတာ၊ ရန္လုပ္ေနတာမ်ိဳး၊ ဇနီးသည္ကလည္း ဆီလို အေပါက္ရွာၿပီး ေတြ႕ကရာလူကို မဲေနတာမ်ိဳးေတြဟာ သူတို႔အိမ္ေထာင္ေရးရဲ႕ လူမျမင္ရတဲ့ ခ်စ္လမ္းခရီးထဲက စိတ္အိုက္တာေတြ၊ အလိုမက်တာေတြရဲ႕ အက်ိဳးဆက္ေတြ အမ်ားႀကီး ျဖစ္ေနႏိုင္ပါတယ္။

သည္ဇာတ္သိမ္းပိုင္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ခႏၶာေဗဒပိုင္း သဘာဝကို ၁၉၆၆ ခုႏွစ္ မွာ မားစထား(စ္)နဲ႔ ေဂ်ာ္(န္)ဆင္(န္)တို႔က ဓာတ္ခြဲခန္းသုေတသနျပဳၿပီး ေလ့လာ ဆန္းစစ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ က်ားနဲ႔ မတို႔ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္အတြင္းပိုင္းမွာေရာ၊ ခႏၶာကိုယ္ ျပင္ပမွာပါ ဇာတ္သိမ္းခန္းကို ေရာက္တဲ့အခါ တံု႔ျပန္ပံုမ်ားကို သူတို႔ေတြ ေစာင့္ ၾကည့္ေလ့လာႏိုင္ခဲ့ၾကတယ္။

သည္အခါမွာ သည္ပညာရွင္ႏွစ္ဦး ေတြ႕ခဲ့ရတာကေတာ့ ဇာတ္သိမ္းခန္းကို ေရာက္ရွိျခင္းဟာ ေယာက်္ားေတြအတြက္ေရာ၊ မိန္းမေတြအတြက္ပါ လိင္စိတ္ ႏိုးၾကားမႈရဲ႕ အစိတ္အပိုင္း တစ္ရပ္သာ ျဖစ္ေနတယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္ပါပဲ။ သူတို႔က အဲဒီ့ လိင္စိတ္ ႏိုးၾကားမႈ တစ္ရပ္လံုးကို “လိင္မႈေရးရာ တံု႔ျပန္မႈ သံသရာ”လို႔ အမည္ေပးခဲ့ၾကတယ္။ (သူတို႔ရဲ႕ ေတြ႕ရွိခ်က္ကို ပံုျပမ်ဥ္းေတြနဲ႔ ရွင္းလင္းက်နစြာ ေဖာ္ျပထားတာ ျဖစ္ေပမယ့္ အခု ကြ်န္ေတာ္ ျပန္လည္ တင္ျပ ေဆြးေႏြးရာမွာေတာ့ သိပ္ပညာရပ္ ဆန္သြားမွာ စိုးတဲ့အတြက္ ခ်န္လွပ္ထားခဲ့ပါတယ္။)

အရပ္စကားနဲ႔ တင္ျပရရင္ေတာ့ အဲဒီ့ သံသရာမွာ အဆင့္ ေလးဆင့္ ပါရွိပါတယ္။ ပထမအဆင့္က “စိတ္လႈပ္ရွားမႈအဆင့္”ပါ။ ဒုတိယအဆင့္ကို “ကုန္းျပင္ျမင့္”လို႔ သိုးေဆာင္း ဘာသာစကားနဲ႔ ေရးထားပါတယ္။ ဆိုလိုတာက အျမင့္ကို ေရာက္ေနတယ္။ သို႔ေပမယ့္ အထက္လည္း ဆက္မတက္ေသး၊ ေအာက္ကိုလည္း ျပန္မဆင္းေသးဘဲ တန္႔ေန၊ တန္းေနတဲ့ အခိုက္အတန္႔ပါပဲ။ တတိယဆင့္က်ေတာ့မွ “ဇာတ္သိမ္းခန္း” လာပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးအဆင့္ကေတာ့ “အထာက်မႈ”ပါပဲ။

လူတစ္ဦးခ်င္းစီဟာ တစ္ေယာက္ တစ္မ်ိဳးစီမို႔ သည္တံု႔ျပန္ခ်က္ အဆင့္ဆင့္မွာ ျပင္းထန္ပံုခ်င္း၊ အခ်ိန္ယူပံုခ်င္း ကြဲျပားပင္ ကြဲျပားေသာ္ျငားလည္း သူတို႔ သုေနသနျပဳခဲ့ရာ လူပုဂၢိဳလ္မ်ားအၾကားမွာ အေတြ႕ရ အမ်ားဆံုး အဆင့္ေလးဆင့္သာ ျဖစ္တာမို႔ ဒါဟာ လူတိုင္းေလာက္နီးနီးမွာ ျဖစ္တတ္တဲ့ သေဘာသဘာဝပဲ ရယ္လို႔ ေယဘုယ် ေကာက္ခ်က္ခ်ႏိုင္ပါတယ္။

စကားခ်ပ္အေနနဲ႔ ေျပာရရင္ တစ္ခ်ိန္က ဝိဇၨာ ပညာရပ္ေတြလို႔ သတ္မွတ္ခဲ့ၾကတဲ့ စိတ္ပညာအပါအဝင္ ဘာသာရပ္အသီးသီးကို အခုအခါမွာ “သိပၸံေပ်ာ့” (Soft Science)လို႔ ေခၚဆိုလာၾကပါၿပီ။ ေဆးပညာနဲ႔ တျခား သိပၸံဘာသာရပ္ေတြကိုေတာ့ “သိပၸံမာ” (Hard Science) ပါတဲ့။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ဘာသာရပ္ အမ်ိဳးအစား ႏွစ္ခုစလံုးမွာ သိပၸံနည္းက် စနစ္တက် ေလ့လာ ဆန္းစစ္မႈေတြ ပါဝင္ေနလို႔ပါပဲ။ သို႔ေသာ္ သိပၸံမာကေတာ့ အေျဖကို အတိအက်ေပးႏိုင္တယ္၊ တရားေသ ေျပာႏိုင္တယ္။ အမ်ား သိေနတဲ့ အလြယ္ဆံုး ဥပမာကို ျပရရင္ ဟိုက္ၿဒိဳဂ်င္ ႏွစ္ဆနဲ႔ ေအာက္ဆီဂ်င္ တစ္ဆ ေပါင္းလိုက္တဲ့အခါ ေရျဖစ္လာမယ္ ဆိုတာမ်ိဳးပါ။ ဘယ္ေတာ့ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဘယ္ေနရာမွာျဖစ္ျဖစ္၊ ေရဟာ ဟိုက္ၿဒိဳဂ်င္နဲ႔ ေအာက္ဆီဂ်င္ အတြဲအစပ္ပဲ ျဖစ္တယ္လို႔ ပံုေသ ေျပာႏိုင္တာဟာ သိပၸံမာရဲ႕ သေဘာပါ။

သိပၸံေပ်ာ့မွာက်ေတာ့ အဲလို ရာႏႈန္းျပည့္ အခိုင္အမာ ေျပာလို႔မရဘူး။ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်ကိုသာ တြက္ခ်က္ ေျပာဆိုၾကရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာေျပာရရင္ လူေတြဟာ ကိုယ္က်ိဳးကိုသာ ပဓာနထားတတ္တယ္ ဆိုတာမ်ိဳးပါ။ ကိုယ္က်ိဳးကို ပဓာန မထားဘဲ အမ်ားအက်ိဳးကိုသာ အာ႐ံုစိုက္တဲ့ သူေတြ မရွိဘူးလားဆိုေတာ့ ရွိ တယ္။ သို႔ေသာ္ အဲလိုလူမ်ိဳးက သိပ္ကို နည္းလွတဲ့ လူနည္းစု။ ကိုယ္က်ိဳးကို ပဓာနထားတဲ့ လူက လူမ်ားစု။ သည္အခါမွာ ဥပမာျပခဲ့တဲ့ အဆိုကို ခိုင္မာတယ္လို႔ ေျပာလို႔ရလာပါတယ္။ ဒါ သိပၸံေပ်ာ့ရဲ႕ သဘာဝပါပဲ။

ဘာ့ေၾကာင့္ သည္စကားခ်ပ္ကို ထည့္ေျပာရတာလဲဆိုရင္ေတာ့ အခု ကြ်န္ေတာ္ တင္ျပေဆြးေႏြးေနတဲ့ အဆင့္ေလးဆင့္ကိစၥမွာလည္း“လူတိုင္းေလာက္ နီးနီး”လို႔သာ ေရးခဲ့တဲ့အတြက္ တခ်ိဳ႕က ငါေတာ့ ျခြင္းခ်က္ထဲမွာ ပါေလာက္တယ္လို႔ ေတြးမိသြားႏိုင္လို႔ပါပဲ။ အဲလိုေတြးတာ မွန္ခ်င္လည္း မွန္ႏိုင္ပါတယ္၊ မွားခ်င္လည္း မွားႏိုင္ပါတယ္။ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်နဲ႔ ေျပာရင္ေတာ့ မွားဖို႔ ပိုမ်ားပါတယ္။

လူတိုင္းေလာက္နီးနီးလို႔ ေျပာတဲ့အတြက္ တစ္ရာမွာ တစ္ေယာက္၊ တစ္ေထာင္မွာ တစ္ေယာက္ႏႈန္းေလာက္မွ ျခြင္းခ်က္ထဲမွာ အၾကံဳးဝင္ေနႏိုင္ပါတယ္။

ကိုင္း… တစ္ဆင့္ခ်င္းကို နည္းနည္းေလး အေသးစိတ္ၾကည့္ၾကရေအာင္ လားခင္ဗ်ာ။

ပထမဆံုးအဆင့္ျဖစ္တဲ့ စိတ္လႈပ္ရွားမႈမွာေတာ့ လိင္စိတ္ အာ႐ံုႏိုးၾကားမႈ  ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီ့ႏိုးၾကားမႈဟာ စိတ္ကူးေထြလာနဲ႔ျဖစ္ေစ၊ အသားခ်င္း ေတြ႕ထိရာကျဖစ္ေစ ေပၚေပါက္လာတတ္စျမဲပါပဲ။ အေျခအေန အေၾကာင္းတရား အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ခ်စ္ေရးခ်စ္ရာအေပၚမွာ ထားရွိတဲ့ တစ္ဦးခ်င္းစီရဲ႕ ခံယူခ်က္ အမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔အေပၚမွာ လိုက္ၿပီး သည္အဆင့္ဟာ ဖ်တ္ခနဲ ေပၚၿပီး ဘာမဟုတ္တဲ့ အခ်ိန္တိုေလးအတြင္းမွာ ၿပီးဆံုးသြားႏိုင္သလို အခ်ိန္ အတန္ၾကာေအာင္လည္း ေပၚေပါက္ေနႏိုင္ပါတယ္။

ကုန္းျပင္ျမင့္ကက်ေတာ့ တကယ့္ေတာင္ထိပ္ကို ေရာက္လုနီးအခ်ိန္မွာ ေပၚေပါက္လာတဲ့ စိတ္အေျခအေနပါ။ အျပင္းထန္ဆံုး၊ အတက္ၾကြဆံုး စိတ္လႈပ္ရွားမႈကို ေရာက္လုနီးလို႔လည္း ေျပာႏိုင္ပါတယ္။ တကယ္လို႔သာ သည္အေနအထားမွာ လံႈ႔ေဆာ္မႈက ဆက္လက္ တည္ရွိေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဇာတ္သိမ္းခန္းဆီအထိ ေရာက္သြားႏိုင္ပါၿပီ။

ဇာတ္သိမ္းခန္းကိုေတာ့ အထူး ေျပာစရာ မလိုပါဘူး။ အဲဒီ့ဇာတ္သိမ္းခန္းရဲ႕ ေနာက္မွာ ကပ္လိုက္လာတာကေတာ့ အထာက်မႈပါပဲ။ သည္အဆင့္မွာေတာ့ လိင္စိတ္ တင္းၾကပ္မႈေတြကေန တသိမ့္သိမ့္ တၿငိမ့္ၿငိမ့္ ေလ်ာ့ပါးသြားၿပီး ႏိုးၾကားမႈမ်ား လံုးဝ မရွိေတာ့တဲ့ ပံုမွန္ အေျခအေနကို ျပန္လည္ေရာက္ရွိသြားတာမ်ား ပါဝင္ပါတယ္။
ထူးဆန္းတာ တစ္ခုက သည္ အထာက်မႈ ကာလအေတာအတြင္းမွာ ေယာက်္ားသားေတြမွာက “ဒံုးေပကတ္သတ္ကာလ” တစ္ခုကို ရင္ဆိုင္တတ္ၾကရတာပါပဲ။ မိန္းမသားေတြမွာ အဲဒီ့ကာလကို ရင္ဆိုင္ရတာ မေတြ႕ရဘူး။ သည္ ကာလကလည္း ေယာက်္ားတစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ၾကား မတူညီၾကဘူး။

တခ်ိဳ႕ေတြအတြက္က်ေတာ့ မိနစ္ပိုင္းပဲ ၾကာတယ္။ တခ်ိဳ႕အတြက္က်ေတာ့လည္း  တစ္နာရီေလာက္ၾကာတယ္၊ တခ်ိဳ႕ဆိုလည္း သည့္ထက္မက ၾကာခ်င္ၾကာႏိုင္ ပါေသးတယ္။ ဘာကို ေျပာေနတာလဲ ဆိုရင္ေတာ့ဗ်ာ၊ ေယာက်္ားေတြမွာ ဇာတ္သိမ္းခန္းကို ေရာက္ရွိၿပီး အထာလည္း က်သြားတဲ့ေနာက္ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ႏိုးၾကားမႈကို အလြယ္တကူ ျပန္မရႏိုင္ေသးတဲ့ ကာလ အပိုင္းအျခားကို ေျပာေနတာပါ။ အဲဒီ့ကာလမွာေတာ့ အမ်ိဳးသားေတြဟာ ခ်စ္တင္းေႏွာေရးကိုလည္း စိတ္မဝင္စားအားေတာ့ဘဲ ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။
အမ်ိဳးသမီးေတြမွာကေတာ့ အဲသလို မဟုတ္ဘူး။ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ျပန္လည္ လံႈ႕ေဆာ္မယ္ဆိုရင္ ေယာက်္ားေတြထက္ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ တံု႔ျပန္ႏိုင္စြမ္း ရွိတတ္ၾကစျမဲ ျဖစ္သလို အေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ဘယ္ေတာ့မဆို ဇာတ္သိမ္းခန္းဆီ အဖန္ဖန္ ျပန္သြားႏိုင္တတ္ၾကပါတယ္။
ေနာက္ကြဲျပားမႈ တစ္ခ်က္က က်ျပန္ေတာ့လည္း ပထမဆံုး ဇာတ္သိမ္းခန္းကသာ ေယာက္်ားေတြအတြက္ သာယာ ၾကည္ႏူးစရာ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေနတတ္ေပမယ့္ အမ်ိဳးသမီးေတြ အတြက္က်ျပန္ေတာ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ ထပ္မံ ေရာက္ရွိသြားတဲ့ ဇာတ္သိမ္းခန္းမ်ားက ပထမဆံုး ဇာတ္သိမ္းစဥ္ကထက္ ပိုၿပီး သာယာ ၾကည္ႏူးစရာ ေကာင္းေနတတ္စျမဲ ျဖစ္ေနတာပါပဲ။

ဇာတ္သိမ္းဆီ အဖန္ဖန္ ျပန္သြားႏိုင္စြမ္းဟာ အမ်ိဳးသားမ်ားနဲ႔ အမ်ိဳးသမီးမ်ားၾကားက အဓိက ကြဲျပားျခားနားမႈတစ္ရပ္ ျဖစ္ပါတယ္။

အမ်ိဳးသားမ်ားရဲ႕ ဇာတ္သိမ္းခန္း

သုက္ပိုးမ်ား ပါဝင္တဲ့ သုက္ကို ထုတ္လႊတ္လိုက္တာမို႔ သည္အခ်ိန္မွာ အမ်ိဳးသားမ်ားရဲ႕ ေဝွးေစ့မ်ားနဲ႔ ငယ္ပါမွာ ရွိတဲ့ အာ႐ံုေၾကာမ်ားပါဝင္ေနတဲ့ တစ္ရွဴး (ေခၚ) ဇီဝ ကလာပ္စည္း အစုအေဝးမ်ားမွာ ႏွစ္လိုဖြယ္ရာ တုန္ခါမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚလာပါတယ္။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ ႏွလံုးခုန္ႏႈန္းနဲ႔ အသက္ရွဴႏႈန္းကလည္း အျမင့္ဆံုးျဖစ္လာတယ္။ ဒါ့အျပင္ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ လိင္မႈဆိုင္ရာ ယႏၲယား တစ္ရပ္လံုးကို မိမိသေဘာက် ထိန္းသိမ္းႏိုင္စြမ္းလည္း မရွိေတာ့ပါဘူး။

ထုတ္လႊတ္တဲ့ သုက္ပမာဏ မ်ားျပားေလေလ အဲသလို ထုတ္လႊတ္မႈနဲ႔ တြဲဖက္ ေပၚေပါက္လာတဲ့ သာယာမႈအေတြ႕အၾကံဳကလည္း ႀကီးမားေလေလပါပဲ။ သည္ပမာဏကလည္း ဇာတ္သိမ္းခန္း တစ္ခုနဲ႔ တစ္ခုၾကားမွာ ဘယ္ေလာက္ ျခားခဲ့ၿပီလဲဆိုတဲ့အေပၚမွာ မူတည္ပါတယ္။ ဇာတ္သိမ္းခ်ိန္မွာ အမ်ိဳးသားမ်ားရဲ႕ တျခား ခႏၶာကိုယ္ အစိတ္အပိုင္းေတြမွာလည္း တစ္နည္းမဟုတ္ တစ္နည္းနဲ႔ တံု႔ျပန္တတ္ၾကေပမယ့္ စိတ္ခံစားမႈနဲ႔ အာ႐ံုစူးစိုက္မႈကေတာ့ ဆီးခံု႐ိုး၊ တင္ပါးဆံု႐ိုး ပတ္ဝန္းက်င္တဝိုက္မွာသာ အဓိကျဖစ္ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ကေတာ့ ငယ္ပါမွာပဲေပါ့ ခင္ဗ်ာ။

အမ်ိဳးသမီးမ်ားရဲ႕ ဇာတ္သိမ္းခန္း

အမ်ိဳးသားေတြနဲ႔ မတူပါဘူး။ အမ်ိဳးသမီးမ်ားရဲ႕ ဇာတ္သိမ္းခန္းမွာ ကနဦးမွာေတာ့ ေယာနိထိပ္က အေၾကာဆိုင္ အဖုအထံုးေလးမွာ အဓိက ဆံုခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးတာနဲ႔ ဆီးခံု႐ိုးအတိုင္း အထက္ဘက္ကို ပ်ံ႕ႏွံ႔သြားတယ္။ အဲဒီ့ေနာက္မွာ တစ္ကိုယ္လံုး အႏွံ႔မွာ ေႏြးခနဲ ျဖစ္သြားပါတယ္။ ေႏြးခနဲ ျဖစ္ၿပီးတာနဲ႔ တစ္ၿပိဳင္နက္ တင္ပါးဆံု႐ိုး ေအာက္ပိုင္းနဲ႔ ေယာနိတဝိုက္မွာ အထူးျပဳၿပီး တဒုတ္ဒုတ္ ခုန္လာတတ္ပါတယ္။ အဲဒီ့ခံစားမႈဟာ သားအိမ္နဲ႔တကြ ေမြးလမ္းေၾကာင္း အဆံုးပိုင္းက ေသြးသားမ်ား က်ံဳ႕သြားတဲ့အတြက္ ေပၚေပါက္လာတာပါပဲ။
ဇာတ္သိမ္းခန္းကို ေရာက္ေနခ်ိန္မွာ အမ်ိဳးသမီးေတြရဲ႕ ႏွလံုးခုန္ႏႈန္းဟာ ပံုမွန္ထက္ ႏွစ္ဆေလာက္ ေရာက္လာတတ္သလို အသက္ရွဴႏႈန္းကလည္း ပံုမွန္ထက္ သံုးဆ အထိ ျမန္လာတတ္ပါတယ္။
သည္ေနရာမွာ အေရးတႀကီး မွတ္သားသင့္တဲ့ အခ်က္တစ္ခ်က္ကေတာ့ အမ်ိဳးသမီးပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အမ်ိဳးသားပဲျဖစ္ျဖစ္ ဇာတ္သိမ္းခ်ိန္ အေတြ႕အၾကံဳေတြဟာ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ မတူတတ္ဘဲ ကြဲျပားေနတတ္သလို သည္တစ္ေယာက္တည္းမွာတင္ပဲ တစ္ႀကိမ္နဲ႔ တစ္ႀကိမ္ေတာင္ မတူဘဲ ကြဲျပားေနတတ္တာကိုပါပဲ။ စိတ္အား ထက္သန္မႈ အတိုင္းအဆ၊ ခ်စ္တင္းေႏွာဖို႔ အခ်ိန္ယူတဲ့ ပမာဏစတာေတြေပၚမွာ မူတည္ၿပီး အမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာင္းလဲေနႏိုင္ပါတယ္။

အမ်ိဳးသားေတြအတြက္က ဇာတ္သိမ္းခန္း အေတြ႕အၾကံဳကို ဘယ္ေလာက္အထိ ခံစားသာယာႏိုင္သလဲဆိုတာဟာ ထုတ္လႊတ္လိုက္တဲ့ သုက္ပမာဏေပၚမွာ ေတာ္ေတာ္ႀကီးကို မူတည္ေနပါတယ္။ သည္အခ်က္ကလည္း အသက္အရြယ္၊ အေထြေထြ က်န္းမာၾကံ႕ခိုင္မႈ၊ လိင္စိတ္ႏိုးၾကားတဲ့ အတိုင္းအဆစတဲ့ အခ်က္ေတြေပၚမွာ တည္ေနျပန္တယ္။ အလြယ္ဆံုး ေျပာရရင္ေတာ့ ေယာက္်ားေတြရဲ႕ ဇာတ္သိမ္းခန္းဟာ ေသြးသားက ပဓာနျဖစ္ပါတယ္။

အမ်ိဳးသမီးေတြအတြက္က်ေတာ့ သည္ဇာတ္သိမ္းခန္း အေတြ႕အၾကံဳကို ဘယ္ေလာက္အထိ ခံစား သာယာႏိုင္သလဲဆိုတာဟာ လူမႈေရးနဲ႔ စိတ္ဓာတ္ေရးရာ အခ်က္အလက္ေတြေပၚမွာ ပိုၿပီး မူတည္ေနတာ ေတြ႕ရတယ္။ တစ္နည္းေျပာရရင္ေတာ့ အမ်ိဳးသမီးေတြမွာ ေသြးသားဆိုတာထက္ စိတ္က ပို အဓိကက်တယ္ေပါ့ဗ်ာ။

အားလံုး ေတြးဆ ဆင္ျခင္ၾကည့္ႏိုင္ၾကပါေစ


(၂၀၀၇ ခုႏွစ္ မတ္လထုတ္ Idea မဂၢဇင္း)

FROM,...ATK
က်မ္းကိုး စာရင္း
  1. Marriage and Family: Development and the Change by Stephen R Jorgensen, Macmillan Publishing Company, New York, 1986)
  2. Human Behaviour in the Social Environment: A Multidimensional Perspective by José B Ashford, Craig Winston LeCroy and Kathy L Lortie, Wadsworth/Thomson Learning, USA, 2001, Second Edition)
  3. Fischer’s Erotic Encyclopaedia, Dreamcatcher Interactive Inc., 1996

0 comments:

Search Our Site