Ads

ေၾကာ္ျငာ

Saturday, July 6, 2013



က်ေနာ္ အခု ေၿပာၿပခ်င္တဲ႕ အေၾကာင္းအရာေလးကေတာ႕..က်ေနာ္တို႕ ေဆာ႕ေနက်တဲ႕..P2 ဂိမ္းေတြကို Computer မွာေဆာ႕လို႕ရတဲ႕နည္းေလးပါ။

အရမ္းကိုလြယ္ကူပါတယ္။က်ေနာ္ကိုယ္တုိင္စမ္းၾကည္႔ထားပါတယ္။ သူနဲ႕ ေဆာ႕ ဖို႕ USB ၾကိဳးပါနဲ႕ ခလုတ္ေတာ႕လိုတယ္ဗ်။အဲတာကလည္း ဘယ္ေလာက္မွမရွိပါဘူး က်ေနာ္ ဝယ္တာေတာင္ ၆၀၀၀ ပဲေပးရတယ္။













စေဆာ႕ေတာ႕မယ္ဆိုရင္ေတာ႕...PCS2 ထဲက Config > Controller Pad ထဲမွ Pad 1 ထဲဝင္ၿပီး ခလုတ္ကို ၿပင္ဆင္ေပးရမွာၿဖစ္ပါတယ္..ဥပမာ..လူေပးမယ္ဆို x ကန္မယ္ဆို o အဲလိုမ်ိဳးေပါ့ ဗ်ာ။
Download Link  >> PCSX2
Download Link  >> Ps2bios.7z
 
ေမာင္စြယ္စုံက်မ္း

0 comments:

Search Our Site