Ads

ေၾကာ္ျငာ

Tuesday, January 22, 2013

Posted by ဆူးေအမီ on 6:35 AM in | No comments

အမ်ိဳးသားမ်ား စိတ္ေျဖျခင္း (Masturbation) - (For Lazy)

Fig ~ 1  ဒီ တစ္ခါေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မွ်ေ၀ေပးမဲ့ Post ေလးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အမ်ိဳးသားေတြနဲ႕ သတ္ဆိုင္တဲ့ က်န္းမာေရးဆိုင္ရာ ဗဟုသုေလးေပါ့ဗ်ာ။ဒီ Post ေလးကို က်န္းမာေရးရႈ႕ေထာင့္အျမင္ေလးနဲ႕ပဲ ျမင္ေပးၾကပါဗ်ာ။ ျပႆနာ(၁)ဆရာ ကြ်န္ေတာ္ သံုးရက္ တစ္ခါ ေလာက္စိတ္ေျဖမႈ လုပ္ေလ့ ရွိပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တကယ္ မလုပ္ခ်င္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ လုပ္ေနမိတယ္။ အခု ကြ်န္ေတာ္ မဂၤလာေဆာင္ၿပီးပါၿပီ။ကြ်န္ေတာ့ သတို႔သမီးကို မျဖည့္ စြမ္းႏိုင္မွာ ေၾကာက္မိပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းေတြက ဒီလို စိတ္ေျဖ ျခင္းက ကိုယ္ကို အားနည္းေစၿပီး၊ လိင္အဂၤါ ေထာင္မတ္မႈကို ေလ်ာ့နည္း ေစတယ္ လို႔ေျပာပါတယ္။ ကူညီပါဦး...

0 comments:

Search Our Site