ေကာ့ေသာင္း ေလဆိပ္၌ ေျပးလမ္းေခ်ာ္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ MA 60 ေလယာဥ္အား
စစ္ေဆးရန္ စံုစမ္းစစ္ေဆးေရး ခံု႐ံုးအဖဲြ႕ႏွင့္ ႏိုင္ငံတကာ အာမခံ ကုမၸဏီမွ
ကိုယ္စားလွယ္ တစ္ဦးႏွင့္ ျမန္မာ့အာမခံ လုပ္ငန္းမွ ကိုယ္စားလွယ္
ႏွစ္ဦးတို႔သည္ ဇြန္ ၁၁ ရက္က ေကာ့ေသာင္းၿမိဳ႕သို႔ သြားေရာက္ခဲ့ေၾကာင္း
သတင္းရရွိသည္။
ပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ ဖြဲ႕စည္းေပးထားေသာ
ခံု႐ံုးအဖဲြ႕တြင္ ဥကၠ႒အျဖစ္ ေလေၾကာင္းသိပၸံ ေက်ာင္းအုပ္ႀကီး ဦးသန္းမင္း၊
ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနႏွင့္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ
အဖြဲ႕၀င္ တစ္ဦးစီတို႔ ပါ၀င္ေၾကာင္း သိရသည္။
"ခံု႐ံုးအဖဲြ႕ကေတာ့
ေလယာဥ္ မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္ပြားရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းကို စံုစမ္းစစ္ေဆး ဖို႔ပါ။
အာမခံ ကိုယ္စားလွယ္ေတြကေတာ့ ႏိုင္ငံတကာ အာမခံနဲ႔ ျပည္တြင္းက ျမန္မာ့အာမခံ
ကိစၥေတြ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ဖို႔ပါ" ဟု ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ
ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးသန္းထြန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
"ေျပးလမ္းေခ်ာ္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ MA 60 ေလယာဥ္ႏွစ္စီးစလံုးရဲ႕
စစ္ေဆးေတြ႕ရွိခ်က္ေတြကို သတင္းမီဒီယာေတြကို ဖိတ္ၾကားၿပီး
သတင္းထုတ္ျပန္သြားဖို႔ ရွိပါတယ္" ဟု စံုစမ္းစစ္ေဆးေရး ခံု႐ံုးအဖဲြ႕မွ
တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာပါသည္။
၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇြန္ ၁၀ ရက္ ၁၃ နာရီ
၀၅ မိနစ္ခန္႔က ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ ခရီးစဥ္အမွတ္ XY-AIP သည္
ေကာ့ေသာင္းေလဆိပ္သို႔ ဆင္းသက္စဥ္ ေလယာဥ္ေျပးလမ္း၏ အေနာက္ဘက္ ေပ ၂၀၀ ခန္႔
အကြာသို႔ ေရာက္ရွိသြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
လက္ရွိတြင္ အဆိုပါ ေလယာဥ္၏
ဟိုက္ဒေရာလစ္စနစ္ ခ်ဳိ႕ယြင္းေၾကာင္း အခ်က္ျပ သတိေပးမႈေၾကာင့္
ေျပးလမ္းေခ်ာ္မႈ ျဖစ္ပြားရေၾကာင္း ေလေၾကာင္းလိုင္း တာ၀န္ရွိသူက
ေျပာၾကားထားပါသည္။
အဆိုပါ ေလယာဥ္ေျပးလမ္း ေခ်ာ္မႈေၾကာင့္
ေလယာဥ္ေပၚတြင္ လိုက္ပါလာေသာ ေလယာဥ္အမႈထမ္းမ်ားႏွင့္ ခရီးသည္ တစ္ဦးမွ
ထိခိုက္ဒဏ္ရာ ရမႈမရွိဘဲ ေလယာဥ္ေတာင္ပံ ႏွစ္ဖက္ရွိ ပန္ကာမ်ား
က်ဳိးပဲ့ပ်က္စီးသြားေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ယင္းေလယာဥ္တြင္ ေလယာဥ္အမႈထမ္း ေလးဦးႏွင့္ ခရီးသည္ ၅၅ ဦး၊ ရင္ခြင္ပိုက္ကေလးငယ္ ငါးဦးတို႔ လိုက္ပါလာခဲ့သည္။
တ႐ုတ္ႏိုင္ငံမွ ၀ယ္ယူေသာ MA 60 ေလယာဥ္ ေျပးလမ္းေခ်ာ္မႈ ျဖစ္ပြားျခင္းသည္
ႏွစ္လတာ ကာလအတြင္း ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ ျဖစ္ပြားျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊
ေမ ၁၆ ရက္က ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ ရန္ကုန္-ဟဲဟိုး-မိုင္းဆတ္-ရန္ကု န္ ခရီးစဥ္ ပ်ံသန္းေသာ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံထုတ္ MA 60 ေလယာဥ္သည္ မိုင္းဆတ္ေလဆိပ္၌ ေျပးလမ္းေခ်ာ္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့သည္။
စံုစမ္းစစ္ေဆးေရး ခံု႐ုံးအဖြဲ႕မွ ေကာ့ေသာင္းေလဆိပ္တြင္ စစ္ေဆးၾကည့္႐ႈစဥ္ (ဓာတ္ပံု - ရႊန္းလဲ့၀င္း)
Eleven
ေကာ့ေသာင္း ေလဆိပ္၌ ေျပးလမ္းေခ်ာ္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ MA 60 ေလယာဥ္အား စစ္ေဆးရန္ စံုစမ္းစစ္ေဆးေရး ခံု႐ံုးအဖဲြ႕ႏွင့္ ႏိုင္ငံတကာ အာမခံ ကုမၸဏီမွ ကိုယ္စားလွယ္ တစ္ဦးႏွင့္ ျမန္မာ့အာမခံ လုပ္ငန္းမွ ကိုယ္စားလွယ္ ႏွစ္ဦးတို႔သည္ ဇြန္ ၁၁ ရက္က ေကာ့ေသာင္းၿမိဳ႕သို႔ သြားေရာက္ခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ ဖြဲ႕စည္းေပးထားေသာ ခံု႐ံုးအဖဲြ႕တြင္ ဥကၠ႒အျဖစ္ ေလေၾကာင္းသိပၸံ ေက်ာင္းအုပ္ႀကီး ဦးသန္းမင္း၊ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနႏွင့္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ အဖြဲ႕၀င္ တစ္ဦးစီတို႔ ပါ၀င္ေၾကာင္း သိရသည္။
"ခံု႐ံုးအဖဲြ႕ကေတာ့ ေလယာဥ္ မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္ပြားရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းကို စံုစမ္းစစ္ေဆး ဖို႔ပါ။ အာမခံ ကိုယ္စားလွယ္ေတြကေတာ့ ႏိုင္ငံတကာ အာမခံနဲ႔ ျပည္တြင္းက ျမန္မာ့အာမခံ ကိစၥေတြ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ဖို႔ပါ" ဟု ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးသန္းထြန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
"ေျပးလမ္းေခ်ာ္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ MA 60 ေလယာဥ္ႏွစ္စီးစလံုးရဲ႕ စစ္ေဆးေတြ႕ရွိခ်က္ေတြကို သတင္းမီဒီယာေတြကို ဖိတ္ၾကားၿပီး သတင္းထုတ္ျပန္သြားဖို႔ ရွိပါတယ္" ဟု စံုစမ္းစစ္ေဆးေရး ခံု႐ံုးအဖဲြ႕မွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာပါသည္။
၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇြန္ ၁၀ ရက္ ၁၃ နာရီ ၀၅ မိနစ္ခန္႔က ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ ခရီးစဥ္အမွတ္ XY-AIP သည္ ေကာ့ေသာင္းေလဆိပ္သို႔ ဆင္းသက္စဥ္ ေလယာဥ္ေျပးလမ္း၏ အေနာက္ဘက္ ေပ ၂၀၀ ခန္႔ အကြာသို႔ ေရာက္ရွိသြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
လက္ရွိတြင္ အဆိုပါ ေလယာဥ္၏ ဟိုက္ဒေရာလစ္စနစ္ ခ်ဳိ႕ယြင္းေၾကာင္း အခ်က္ျပ သတိေပးမႈေၾကာင့္ ေျပးလမ္းေခ်ာ္မႈ ျဖစ္ပြားရေၾကာင္း ေလေၾကာင္းလိုင္း တာ၀န္ရွိသူက ေျပာၾကားထားပါသည္။
အဆိုပါ ေလယာဥ္ေျပးလမ္း ေခ်ာ္မႈေၾကာင့္ ေလယာဥ္ေပၚတြင္ လိုက္ပါလာေသာ ေလယာဥ္အမႈထမ္းမ်ားႏွင့္ ခရီးသည္ တစ္ဦးမွ ထိခိုက္ဒဏ္ရာ ရမႈမရွိဘဲ ေလယာဥ္ေတာင္ပံ ႏွစ္ဖက္ရွိ ပန္ကာမ်ား က်ဳိးပဲ့ပ်က္စီးသြားေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ယင္းေလယာဥ္တြင္ ေလယာဥ္အမႈထမ္း ေလးဦးႏွင့္ ခရီးသည္ ၅၅ ဦး၊ ရင္ခြင္ပိုက္ကေလးငယ္ ငါးဦးတို႔ လိုက္ပါလာခဲ့သည္။
တ႐ုတ္ႏိုင္ငံမွ ၀ယ္ယူေသာ MA 60 ေလယာဥ္ ေျပးလမ္းေခ်ာ္မႈ ျဖစ္ပြားျခင္းသည္ ႏွစ္လတာ ကာလအတြင္း ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ ျဖစ္ပြားျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ေမ ၁၆ ရက္က ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ ရန္ကုန္-ဟဲဟိုး-မိုင္းဆတ္-ရန္ကု
စံုစမ္းစစ္ေဆးေရး ခံု႐ုံးအဖြဲ႕မွ ေကာ့ေသာင္းေလဆိပ္တြင္ စစ္ေဆးၾကည့္႐ႈစဥ္ (ဓာတ္ပံု - ရႊန္းလဲ့၀င္း)
Eleven
0 comments:
Post a Comment