
ဧၿပီလ ၁ဝ ရက္ေန႔တြင္ လွည္း တန္း ခံုးေက်ာ္တံတားေပၚ
အဆိုပါ တံတား စတင္ အသံုး ျပဳႏိုင္ ပါက ျပည္ လမ္းတြင္ သြားလာ ေနေသာ ယာဥ္မ်ားေၾကာင့္ ယာဥ္ ေၾကာက်ပ္မႈ ၂ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းမွ ၃ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းအထိ ေလ်ာ့က်သြား ရန္ရွိ ေၾကာင္း၊ ယင္းအျပင္ နာ နတ္ေတာ မီးပြြိဳင့္ကိုပါ စနစ္ေျပာင္း လဲရန္လို ေၾကာင္း၊ လွည္းတန္းမွ ဆင္းလာ သည့္ကားမ်ား သည္ ေျမ နီကုန္းတြင္ သြားေရာက္ပိတ္ ဆို႔ေန သည့္အ တြက္ ေျမနီကုန္း လမ္းဆံု တြင္လည္း ခံုးေက်ာ္တံတား တစ္စင္း တည္ ေဆာက္ရန္လိုအပ္ေၾကာင္း အမ်ား ျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး အာဏာပိုင္အဖြဲ႕မွ ဥကၠ႒ ဦးၾကည္ သိန္းက ေျပာသည္။
အလံုၿမိဳ႕နယ္ေန အငွားယာဥ္ ေမာင္းတစ္ဦးကလည္း ''လွည္း တန္းတံတားက နာနတ္ေတာမီးပြိဳင့္ ကို မေက်ာ္လို႔ ျပည္လမ္းမႀကီးအ တိုင္း ၿမိဳ႕ထဲကို လာတဲ့ကားေတြဆို နာနတ္ေတာမီးပြိဳင့္မွာ ပိတ္ဦးမွာပဲ။ အင္းစိန္ကေန ၿမိဳ႕ထဲကိုလာတဲ့ကား ေတြကေတာ့ အဆင္ေျပသြားမယ္'' ဟု လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား ၿပီး စီးပါက ျဖစ္ေပၚလာႏုိင္သည့္ အေျခအေနကို ေျပာသည္။
ဧၿပီလတြင္ စတင္အသံုးျပဳႏိုင္ မည့္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား ေပၚတြင္ ကြန္တိန္နာကား မ်ားေမာင္း ႏွင္ ခြင့္ ေပးမည္မဟုတ္ေပ။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ ဆို႔မႈ ေျပလည္ေစရန္ လွည္းတန္း၊ ဘုရင့္ေနာင္ႏွင့္ ေရႊဂံုတိုင္ လမ္းဆံု အျပင္ ေျမနီကုန္းႏွင့္ တာေမြလမ္း ဆံုတို႔တြင္လည္း ခံုးေက်ာ္တံတား မ်ား တည္ေဆာက္သင့္သည္ဟု ဦးၾကည္သိန္းက ထပ္ေလာင္းေျပာ သည္။
လွည္းတန္း ခံုးေက်ာ္တံတား ကို ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ေဖေဖာ္ဝါရီမွ စတင္ကာ ေရႊေတာင္ကုမၸဏီမွ တာဝန္ ယူေဆာက္ လုပ္ခဲ့ၿပီး တည္ ေဆာက္စရိတ္ ၁၄ ဒသမ ၄၈၇ ဘီလ်ံအကုန္က် ခံ ေဆာက္ လုပ္ေန ျခင္း ျဖစ္သည္။
အဆိုပါ ေငြေၾကးကို ကုမၸဏီမွ ဦးစြာ စိုက္ထုတ္ေဆာင္ရြက္ၿပီး ရန္ကုန္ စည္ပင္မွ ျပန္လည္ေပးေခ် သြားမည္ျဖစ္ကာ ျပည္သူမ်ားထံမွ တံတားျဖတ္သန္းခ ေကာက္ခံမည္ မဟုတ္ေပ။
ယင္းတံတားသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ၌ ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္အတြင္း စတင္ တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ ခံုးေက်ာ္ တံတား သံုး စင္းအနက္ ပထမဦးစြာ ၿပီးစီးမည့္ တံတားျဖစ္သည္။
Myawady News
0 comments:
Post a Comment